circuit 11 VTT HAUT VALLESPIR, SERALONGUE SERRALONGUE

June 20, 2014
June 2014

•   4.7 1 review

near Serrallonga, Languedoc-Roussillon (France)

Ruta corresponent al circuit nº11 del cente VTT del HAUT VALLESPIR, a la catalunya NORD.

Per arribar al poble de serralongue, heu d'agafar la carretera D115 (entre prats de mollo i argeles sur tech). trobareu a mig cami entre les dos poblacions un desvio indicat com D44 serralongue, agfaeu la carretera i al entrar al poble veurei un petit parquink a la esquerra amb el retol de Aires du canigou. POdeu aparcar i começar la ruta allà mateix.

La ruta esta gairabé tota marcada tot i que sense GPS hi ha algún tram que ens podríem perdre.

La ruta es probablement una de les rutes mes maques que hagi fet mai, esta gairabé tota a la ombra, cosa que s'agraeix al juny, casi tot el cami es ciclabe hi ha algun petit tram de no mes de 50 metres no ciclable, la ruta es apte per un nivell mig, sense gaires complicacions tecniques però que paisatgisticament es un 10!

Casi tota la ruta es per trams de terra. I no te pendents destacables.

la ruta es pot fer amb un matí, sense gaire problema, no ens vam trobar ningú nomes una guineu i 3 cabres salvatjes.

Aqui teniu el ROADBOOK.

• proteam Apr 20, 2019

És una ruta ideal per a fer-la a la tardor amb la caiguda les fulles en un dia solejat

A l'estiu força sombra, també pot estar bé.

Molt camí i poc sender.

El paisatge que bastant tapat pels arbres.