CIMS EN BTT: Seva - Brull - MATAGALLS - Viladrau - Seva

Photo ofCIMS EN BTT: Seva - Brull - MATAGALLS - Viladrau - Seva Photo ofCIMS EN BTT: Seva - Brull - MATAGALLS - Viladrau - Seva Photo ofCIMS EN BTT: Seva - Brull - MATAGALLS - Viladrau - Seva

Very difficult
August 20, 2021
August 2021

near Seva, Catalunya (España)

Uff! com cansa això! Ha resultat una volta força dureta.

Deixo el cotxe a Seva i començo a pedalar per pistes en pujada suau amb algun repetjó de tant en tant, cap el Brull ... Uff! pujada a palo seco, sense escalfar!
Passo el Brull i continuo pujant per pistes cap a la Font Pomereta amb la mateixa tònica: Pujada suau però constant amb alguna rampa de tant en tant.
No raja aigua de la font ... que mala suerte!!
Continuo pujant fins el Turó dels Esqueis on comença una mica de baixada cap el Torrent dels Rentadors.
Segueixo pujant suau cap a Sant Segimon, però aviat trenco a la dreta per un corriol ... Uff! es pot fer força ciclant, tot i que hi ha algun tram a fer a peu, i molta vegetació que envaeix el camí.
Així arribo a Coll Saprunera. Continua pujant, ara ja sense branques que emprenyin, pedalant força, però de tant en tant algun petit tram a fer a peu.
Al coll de la Font segueixo cap a la Font de Matagalls i ja encaro la pujada final. Primer tram empenyent i després ja ciclant força.
Foto i avall.
Baixo cap el Coll Pregon gairebé tot sobre la bici, tot i que hi ha algun tram una mica tècnic i quan és pista, hi ha una mena de sorra de platja que emprenya una mica. Aquesta sorra hi serà tota la baixada.
Segueixo baixant i arribo al trencall de Coll de Bordoriol, on trenco a l’esquerra per agafar una pista menys principal i més bruta.
Aviat trobo la Font de l’Atlàntida i una mica més endavant la Font d’en Felip Graugés, on aprofito a omplir el bidonet d’aigua fresca.
Continuo baixant anant al tanto amb la sorra.
Arribo a Viladrau. A partir d’aquí hi ha més trams de corriols que de pista. Sortint del poble trobo una mica de pujada cap el Mas la Sala. Continuo baixant i aviat comença la pujada al Collet de les Tres Termes. Uff! un quilòmetre de forta pujada que a hores d’ara comença a cansar molt.
Baixada fins la carretera que la creuo i començo a pujar per pista suau a Espinzella, on s’agafa un corriol en pujada que fa bufar!
Ara tot baixada per corriol, en general facilet però amb algun tram brut fins el pont del Molí de Sors.
Una última pujada i un petit tram d’empènyer la bici i finalment agafo la pista que em torna a Seva.

Entre la pujada i els corriols a resultat una mica dureta ... uff!