CERVERA, Hivernal 2010 (circuit curt)

Photo ofCERVERA, Hivernal 2010 (circuit curt) Photo ofCERVERA, Hivernal 2010 (circuit curt) Photo ofCERVERA, Hivernal 2010 (circuit curt)

2004
February 24, 2010
January 2010

near Cervera, Catalunya (España)

Ruta de l`hivernal de Cervera de l'any 2010, en la versió curta. Ruta pels voltants de Cervera, en què farem uns 5 senders de característiques molt diferents. Corriols molt variats, de pujada, de baixada, ràpids, lents i que discorrren per diferents tipus de terrenys. Per torrents, com el del Torrent Salat i el del Toll del Porc. Per zones més solanes, com els de Montlleó i del Corral del Monjo. Senders que de vegades ens permeten cert "relax" i altres pujaran el nostre nivell d'adrenalina. En total, són gairebé 9,5 km de senders, de dificultat mitja-baixa, amb una alta ciclabilitat. Resumint, diversió assegurada, gràcies a que el 40% de la ruta discorre per senders.

Cal comentar, que degut a la gran quantitat de pluja caiguda en els dies previs i la lògica presència de fang que cobria gran part de la ruta, pocs van ser els ciclistes que la van completar. La ruta va passar a ser de supervivència, tant per als ciclistes com per a les bicicletes.
Podríem dir que, per gaudir plenament d'aquest recorregut, és condició indispensable fer-ho en absència de fang o en dies en què la pluja no estigui present.

1-Corriol "Les Forques" (1km)
2-Corriol "Corral del Monjo" (3,4km)
3-Corriol "Camí Sant Jaume" (1,8km)
4-Corriol "Toll del Porc" (2km)
5-Corriol "Torrent Salat" (2km)