Photo ofCervera-Granyena-l'Ametlla de Segarra-Vallfogona de Riucorb-Suró-Talavera-Cervera Photo ofCervera-Granyena-l'Ametlla de Segarra-Vallfogona de Riucorb-Suró-Talavera-Cervera Photo ofCervera-Granyena-l'Ametlla de Segarra-Vallfogona de Riucorb-Suró-Talavera-Cervera

July 7, 2014
July 2014

near Cervera, Catalunya (España)

Ruta pel sud de la Segarra i nord de la Conca de Barberà.
Des de Cervera arribem fins a Vallfogona de Riucorb, passan pels pobles de Granyena, Gramuntell, Montornès i l'Ametlla de Segarra.

A destacar, el ràpid i divertit corriol que baixa des de l'Ametlla de Segarra a Vallfogona, cal prestar-hi atenció a algun tram.

Tot seguit ens dirigim cap a Talavera, on passem abans per la cota màxima de la Segarra, Tossal de Suró (831 metres).
I cap al final de la ruta passem per una variant d'un corriol que enllaça amb el divertit corriol de la Sisquella.

Ruta que transcorre majoritàriament per pista i té tres corriols (Abans d'arribar a Granyena, de l'Ametlla de Segarra fins Vallfogona i el de la Sisquella). Hi ha dos trams de carretera per poder enllaçar la Ruta.