CERVERA Gramuntell-Montornes-l'Ametlla-Vallfogona-Talavera

Photo ofCERVERA  Gramuntell-Montornes-l'Ametlla-Vallfogona-Talavera Photo ofCERVERA  Gramuntell-Montornes-l'Ametlla-Vallfogona-Talavera Photo ofCERVERA  Gramuntell-Montornes-l'Ametlla-Vallfogona-Talavera

March 14, 2008
March 2008

near Cervera, Catalunya (España)

Ruta pel sud de la Segarra i nord de la Conca de Barberà.Des de Cervera ens arribem fins a Vallfogona del Riu Corb. A destacar, el rapid i divertid corriol que baixa des de l'Ametlla de Segarra a Vallfogona amb algun pas una mica exposat, cal prestar-hi atenció. Passem per la cota maxima de la Segarra, Tossal de Suró (831 mts). Fem el corriol de la Sisquella, que enllaçat amb el del torrent Salat ens permet arribar a Cervera en rapid descens.

• Photo of Panorama.cat
    Panorama.cat Jun 8, 2016

Nosaltres no la qualificaríem com a "fàcil": vam trobar alguns trams força exposats entre l'Ametlla i Vallfogona, però també la part final del corriol de la Sisquella. D'altra banda, el torrent Salat és impracticable amb bicicleta. Salutacions.

• Photo of Xavi Deu
    Xavi Deu Jun 8, 2016

Correcte el vostre comentari, estem a 2016. La ruta es del 2008, vuit anys.....