CERVERA, Gramuntell-Montornes-L'Ametlla-Vallfogona RC-Segura-L'Albió-Talavera

Photo ofCERVERA, Gramuntell-Montornes-L'Ametlla-Vallfogona RC-Segura-L'Albió-Talavera Photo ofCERVERA, Gramuntell-Montornes-L'Ametlla-Vallfogona RC-Segura-L'Albió-Talavera Photo ofCERVERA, Gramuntell-Montornes-L'Ametlla-Vallfogona RC-Segura-L'Albió-Talavera

March 5, 2011
December 2010

near Cervera, Catalunya (España)

Ruta en la que sortint des de Cervera ens arribem fins a Vallfogona del Riucorb, per fer alguns dels corriols de la zona. Baixem a Vallfogona pel corriol l'Ametlla de Segarra, amb alguna dificultat tècnica. Travessem el poble de Vallfogona pel seu centre, ens dirigim a fer el corriol del Solà de Seniols, que no presenta excessives dificultats.Tenim una dura pujada, pel corriol GR, al poble de Segura. L'últim corriol de la zona, es el que baixa de Segura, el més rapit i divertit.El camí de tornada, el fem passant per Suro, cota màxima de la Segarra (831 mts). Per trencar la monotonia de la pista i ja prop del final de la ruta, fem el corriol de la Sisquella, rapit i divertit. La pujada a Cervera la fem pel corriol de les Forques.
Resumint, ruta en la que combinem corriols i bastants kmts (59), juntament amb els prop de 1400mts de desnivell positiu li donen un plus de duresa.