Cerdanya francesa: Les Bulloses-Les Bouillouses

Photo ofCerdanya francesa: Les Bulloses-Les Bouillouses Photo ofCerdanya francesa: Les Bulloses-Les Bouillouses Photo ofCerdanya francesa: Les Bulloses-Les Bouillouses

6 hours one minute
August 17, 2017
August 2017

near Mont-Louis, Occitanie (France)

Sortim al peu de la carretera de Mont-Louis . Hem de vigilar els dos primers km, ja que pugen cotxes al parking des de on surten els autocars que pugen al llac.
Després només hem d'estar alerta quan passen els autobusos, que als revolts ocupen casi tota la via.
Els primers 8 km son d'escalfament, ja que fem un desnivell de uns 130 m., però en els últims 4.5 km fem el desnivell important fins els 450; així que xino xano i amunt!

Un cop estem a dalt, lliguem les bicis i fem una caminadeta amb la familia, que ha pujat en bus, des del Llac de les Bulloses fins el llac Le Vive.
Tot el track és el mateix, tant en bici com a peu, pujar i baixar.
Aquí podeu veure el vídeo de la baixada, fet per l'Ismael: https://youtu.be/1XqG3AraogA

Els paissatges són espectaculars, val molt la pena!