Photo ofCerdanya 2015. Santa Llocaia-Bajanda-Estavar-Targasona-S M d'Envalls-Dorrers-Angostrina- Llívia 2015-08-21 Photo ofCerdanya 2015. Santa Llocaia-Bajanda-Estavar-Targasona-S M d'Envalls-Dorrers-Angostrina- Llívia 2015-08-21 Photo ofCerdanya 2015. Santa Llocaia-Bajanda-Estavar-Targasona-S M d'Envalls-Dorrers-Angostrina- Llívia 2015-08-21

August 22, 2015
August 2015

•   4.7 3 Reviews

near Sainte-Léocadie, Région Languedoc-Roussillon (France)

Surto de Santa Llocaia, direcció a Llous, segueixo per l’àrea de repòs de la Ribereta. Vaig direcció de Ro pel pla de dalt. Al solà de Ro segueixo un corriol que segueix prop a la carretera que du a Bajanada i Estavar.

Travesso Estavar, direcció de Llívia. En creuar la riera de Targasona segueixo pels camí de les fonts, Font del Sofre. Costerut i en mol mal estat, amb molta pedra solta. ombrívol i distret, unes llacades van creuant el riu i guanyant alçaria mol aviat. Arribo a la cruïlla del camí que puja de Cereja, segueixo pujant fins a trobar el càmping. Segueixo un corriol, PR que du fis a Targasona.

Deixo Targasona, segueixo la pista que du a l’antic forn solar de Thermis. Aquí és ple d’aficionats al parapent que esperen per fer el seu salt des del pic del Moro. Deixo enrere la pista i segueixo pel mig dels Prat fins trobar la conducció d’aigua que proveeix el salt del cortal. Segueixo amb lleu pujada fins a Sant Martí d’Envalls. Deixo el canal i baixo a creuar la riera.a la riera d’Angostrina.

Deixo Sant Martí d.Envalls. Al camí torn ser molt malmès i en forta pujada, arribo el coll de la socarrada. Aquest camí es senyalat com a GR “ Tour del Carlit”. Ara ja de baixada, pel corriol, molt tècnic, meitat a peu i meitat dalt la bici. Arribo a Les Escaldes sota de Dorres. Per la carretera fins a Villeneuve de les Escaldes.

Seguint pel camí de Llívia amb un tres i no res, soc a Llívia.
Un tom per la zona d’esports per emplenar el bidó, avui torna apretar de valent. Segueixo per la Gorguja Petita, cap al camp de vol, coll de lluus i novament a casa.

Recorregut circular. Al abast de tothom amb una mínima preparació i experiència. Força entretingut, combinant amb fortes i malmeses pujades amb corriols entretinguts, la baixada a Villaneuvees molt malmès i cal fer atenció.

Que ho gaudiu tant com ho he fet jo.

Les fotos properament.

Llívia

• Photo of 222
    222 Jul 13, 2019

Una ruta fantàstica que la he gaudit moltíssim. La he feta venint de Saneja i la he customitzat una micona. Però ha estat xulissima.
    L’únic que he vist es, abans de la baixada cap al tub que porta l’aigua, a ma esquerra es veia un corriol preciós, amb pinta també de molt tècnic, que baixava crec cap a Angoustrine, que m’hauria agradat provar. Però com que no m’en refia a i la teva ruta n’estava agradant tant, he seguit gaudint-ne!
    Merci per compartir-la company!!👍👏

• Photo of agustí-CYCLOTURISME
    agustí-CYCLOTURISME Jul 18, 2020

Celebro que ho agis gaudit.

• MagalíMay Sep 11, 2020

Ruta molt xula i molt recomanable!!
    Gràcies x compartir-la 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼

• Photo of agustí-CYCLOTURISME
    agustí-CYCLOTURISME Aug 13, 2021

👍👍👍

• Oleguer Martrat Aug 11, 2022

Ha estat molt bona la ruta

• torne.pau Sep 1, 2023

Hi ha molts troços tècnics? Si vaig amb gent amb un nivell de tècnica per baixar “verdes” i “blaves fàcils” ho faran bé?