Photo ofCerdanya 2015. Err-Ref camí Nuria-PLA DE LA CREU-La Culassa-Gorge del Segre-Mas Patiràs-Lló- Sallagosa- 2015-08-10 Photo ofCerdanya 2015. Err-Ref camí Nuria-PLA DE LA CREU-La Culassa-Gorge del Segre-Mas Patiràs-Lló- Sallagosa- 2015-08-10 Photo ofCerdanya 2015. Err-Ref camí Nuria-PLA DE LA CREU-La Culassa-Gorge del Segre-Mas Patiràs-Lló- Sallagosa- 2015-08-10

August 10, 2015
August 2015

near Sainte-Léocadie, Région Languedoc-Roussillon (France)

Surto de Santa Llocaïna pel camí d'Err. Aquí enfilo el camí de Núria i comença l aventura. Aquesta pujada en aquest sentit va ser la primera que vaig fer per anar al pla de la Creu això era el segle passat, quant de temps, quants recordes. Un cop passat els primers empits que són de 15, 18% sembla que s'aplana, només puja al 8, 12%. Arribo al refugi de Núria, foto de rigor. Segueixo amunt, fa un any que varen refer el camí i ara és gaire bé cicclabe al 100%.

Al Pla de la Creu, faig na pausa i intento seguir uns senyals de caminar, metres mes enllà desisteixo, el camí és inviable amb bici. Ara cap al coll de Segalera i font del Segre, Tampoc puc seguír, arbre tombat fan impossible avançar.

Enfilo el camí de baixada. Primer el refugi de la Culassa, sembla que algú s'ha entretingut a malmetre'l, es un bon punt en cas de mal temps.

La baixada és força rapida, cal estar atent docs el camí és ple de gent que ha començat l'excursió a les gorges.

Al trencat de Mas Patiràs, segueixo el camí a la dreta i amb bona pujada arribo al roc del vidre i d'Aquí a Sant Feliu de Castellvell, prop de Llo. Baixada per la pista en molt mal estat fins a Llo.

Abandono Llo pel camí de Vedrinyans, aqui, segueixo el corriol que surt a tocar l'eglesia fins Sallagosa. Tom pel pla d'eau. Cap a Ro, Coll de Llus i novament a Santa Llocaia.

Recorregut per pistes de pujada, amb forts pendents i alguns corriols entretinguts i tècnics de baixada, a Llo i Vedrinyans.

PictographMountain hut Altitude 4,423 ft

Sallagosa

• Photo of joanbtt
    joanbtt Aug 12, 2015

pujada apretada i baixada més relaxada!!