CENTRO BTT RIBEIRA SACRA - R8 CIRCULAR CASTRO CALDELAS

Photo ofCENTRO BTT RIBEIRA SACRA - R8 CIRCULAR CASTRO CALDELAS Photo ofCENTRO BTT RIBEIRA SACRA - R8 CIRCULAR CASTRO CALDELAS Photo ofCENTRO BTT RIBEIRA SACRA - R8 CIRCULAR CASTRO CALDELAS

November 30, 2023
November 2023

near Castro Caldelas, Galicia (España)

CENTRO BTT RIBEIRA SACRA - R8 CIRCULAR CASTRO CALDELAS

GALEGO:
Esta pequena ruta con saída dende o centro urbano do Castro de Caldelas amósanos os soutos de castiñeiros centenarios que rodean esta vila. Se trata dunha ruta moi sinxela apta para todos os niveis de dificultade. Durante este percorrido destacan as aldeas en ruínas de Entrambasaugas e O Rosario e as panorámicas cara ao Val de Abeleda. No quilómetro 3 o ciclista poderá conectarse coa ruta 6 “Circular dos bosques e viñas” e seguir pedaleando por esa gran circular do centro BTT Ribeira Sacra que une os concellos de Castro Caldelas e A Teixeira.

Á altura de Valverde, poderemos visitar a capela de San Amaro, fora de ruta pero ben sinalizada. Seguimos pedaleando ata internarnos no Souto de Poboeiros, recoñecido no pasado pola excelente calidade das súas castañas e a súa madeira. Un bosque frondoso no que comeza unha ascensión suave entre castiñeiros centenarios, que nos acompañarán ata atopar as primeiras casas da vila do Castro de Caldelas.

RECOMENDACIÓNS:
- Disfruta da túa actividade dun xeito responsable e prudente.
- Recolle todo o lixo que poidas xerar.
- Recomendámosche que consultes a previsión metereolóxica.
- Leva roupa, calzado e material técnico axeitado, así como un teléfono móbil que permita seguir os tracks GPS.
- Informa aos teus familiares ou amigos da actividade que vas realizar e ten en conta a información adicional.

CASTELLANO:
Esta pequeña ruta con salida desde el centro urbano de O Castro de Caldelas nos muestra los bosques de castaños centenarios que rodean esta villa. Se trata de una ruta muy sencilla apta para todos los niveles de dificultad. Durante este recorrido destacan las aldeas en ruinas de Entrambasaugas y O Rosario y las panorámicas sobre el Valle de Abeleda. En el kilómetro 3 el ciclista podrá conectarse con la ruta 6 “Circular dos bosques e viñas” y seguir pedaleando por esta gran circular del centro BTT Ribeira Sacra que une los ayuntamientos de Castro Caldelas y A Teixeira.

A la altura de Valverde, podremos visitar la capilla de San Amaro, fuera de ruta pero bien señalizada. Seguimos pedaleando hasta adentrarnos en el Souto de Poboeiros, reconocido antaño por la excelente calidad de sus castañas y madera. Se trata de un bosque muy frondoso en el que comienza una ascensión suave entre castaños centenarios que nos acompañará hasta encontrarnos con las primeras casas de la villa de O Castro de Caldelas.

RECOMENDACIONES:
- Disfruta de tu actividad de un modo responsable y prudente.
- Recoge los residuos que puedas generar.
-Te recomendamos que consultes la previsión meteorológica.
- Lleva ropa, calzado y material técnico adecuado, así como un teléfono móvil que permita seguir los tracks GPS.
- Informa a tus familiares o amigos de la actividad que vas a realizar y ten en cuenta la información adicional.