Photo ofCentro BTT Costa de Azahar. Ruta 7 El Bartolo (punto de salida Desert de les Palmes) Photo ofCentro BTT Costa de Azahar. Ruta 7 El Bartolo (punto de salida Desert de les Palmes)

January 17, 2014
November 2012

near Las Villas, Valencia (España)

Propuesta sencilla para disfrutar de las vistas sobre el Parque Natural del Desierto de las Palmas. Nos permite disfrutar de la belleza del recorrido aéreo sobre las laderas de la cumbre del Bartolo, al cual ascenderemos por el camino asfaltado.

• Photo of ROGER PLA RAMOS
    ROGER PLA RAMOS Aug 29, 2014

És senzilla de fer. Hi ha una mica de dificultat en algunes baixades pronunciades on ens trobem amb pedra solta. D'altres que estan asfaltades i s'agafa molta velocitat (com la que baixa des de les antenes del Bartolo) i hem d'anar jugant amb els frens. L'esforç físic no és massa elevat si ja tens cama. Els paissatges i sobretot les vistes, espectaculars. La recomane.

Si no pares a fer més de 60 fotos com he fet jo, amb 1 h i 20 minuts o hora i mitja es pot fer.