Celle Ligure - Cogoleto (Itàlia) per via verda Lungomare Europa

Photo ofCelle Ligure - Cogoleto (Itàlia) per via verda Lungomare Europa Photo ofCelle Ligure - Cogoleto (Itàlia) per via verda Lungomare Europa Photo ofCelle Ligure - Cogoleto (Itàlia) per via verda Lungomare Europa

58 minutes
3 hours
August 9, 2022
August 2022

near Celle Ligure, Liguria (Italia)

Escapada en bici al llarg de la via verda Lungomare Europa, antiga via de tren, que passa vora mar amb una gran varietat de túnels curts i amb possibilitat de parar a qualsevol platja adjacent. Un cop passat el passeig marítim de Varezze comença el bicicarril on trobareu les "platges públiques", ja que a Itàlia abundent les privades i costa trobar platges verges. Les d'aquest sector són de pedretes negres, fet que crema força el terra, i l'aigua és transparent i calenta. Estan ubicades a tocar de la via, nosaltres hem candat les bicicletes.
De tornada hem agafat el tren en direcció Savona, passa cada 30-40min aprox (preu 2,7€ /persona).