Castro Laxe - Elviña - Feans - Monte das Arcas

Photo ofCastro Laxe - Elviña - Feans - Monte das Arcas Photo ofCastro Laxe - Elviña - Feans - Monte das Arcas Photo ofCastro Laxe - Elviña - Feans - Monte das Arcas

September 19, 2019
September 2019

near Rutis, Galicia (España)

Ruta Circular 50% de asfalto ou carril de grava e outro 50% de sendas de monte.

Comeza por asfalto desde o campo deportivo de Castro Laxe, subindo por carretera o muro da Rúa Xafonte, para serpentear rodeando o Hospital Quirón e atravesar a facultade de Arquitectura, para coller una pequeña senda de grava que nos deixa ver o Castro de Elviña. Pasamos por baizo da Terceira Ronda para aproximarnos a Feáns por una senda de terra e un camiño que se vai estreitando pouco a pouco, ata que volvemos ó asfalto e a subir as rampas da calle Muiños. Serpenteamos paralelos á urbanización Obradoiro para comezar a parte de monte e máis divertida.

Unhas subidas iniciais sobre terra achegannos a una zona con bastantes laxes no chan, ruta divertida de sube e baixa ata chegar ó alto da rotonda da avenida de Nueva York.

Desde aquí ruta coñecida e moi trasncurrida (o chan da mostras do paso de ciclistas por todos lados) que nos achega por unas sendas divertidas de sube e Baixa continuos ata a Nacional que leva a Uxes. Sorprendenos atoparnos con un montón de desperdicios tirados no medio do monte por algún g...

Desde alí subida polo roteiro que leva ata a Urb. Monte de Espiritu Santo, con una baixada divertida, con sendas amplias e coidadas (moi lisas marcadas polo paso de bikers). Desde a traseira do monte das Arcas rutas coñecidas ata a Rúa Polvorín, para facer un descenso rápido e divertido ata o cortafuegos de Vilaboa, con algún sendeiro que non tamaramos en bastante tempo e que seguen coidados e perfectamente ciclables.

Desde alí pisteando por asfalto ata Castro Laxe .