Castelló-Pou San Felix-Cova Negra-Pare Romaguer-Senda Miralles-Pla Garcia-Pedrusca-Senda O-Barxeta

June 22, 2013
June 2013

near Villanueva de Castellón, Valencia (España)

Castelló-Pou San Felix- SenderCova Negra- SendaPare Romaguer-Senda Miralles-Pla Garcia-Pedrusca-Senda Pla de Mora Barxeta-Senda Enova-

Una de les millors rutes que podem fer per la zona, normalment nosaltres la fem en sentit contrari pero per fer algunes sendes le feta en aquest cas al revés. I es queda totalment un ruta que et deixa totalment satisfet ja que desde practicament desde el Pou San Felix fins que fem la senda Pla de Moraanem sempre per sendes i per pistes. Ruta 100% ciclable.

Fi

180 m altura

• Photo of La Bici Ferotge
    La Bici Ferotge Jun 25, 2013

Té molt bona pinta. A vore si un dia ens animen a fer-la. Salutacions des de l'Horta!

josp Jun 25, 2013

Hola, sinó conexiones la zona la ruta t'encantara. Ara tinc en conter el desnivel acumulat es una ruta trencacames plena de pujades i baixades totes per senda ficare el track fent-la en sentit contrari i decideixes. Ja em comentes si finalment la fas.

rutadura Sep 5, 2013

Hola josp, esta ruta esta bien currada, hay tramos que no conozco, te importaría decirme que tal es el tramo del km. 20 al 25, (senda 1 a Fi 1 y Senda a Fi), y también el tramo de la senda Pla de Mora. Gracias y un saludo.

rutadura Sep 5, 2013

Una altra coseta, ¿el temps és real?, que coneixent-te un poc supose que si.

josp Sep 5, 2013

El primer tram que comentes es el que coneix com la senda del pare Romaguera. Es un tram de pujada prou dur sobretot el última tram que segurament et faja ficar algun peu en terra, la baixada no té cap complicació i es molt divertida. De totes formes aquest tram el pots evitar per la pista.
    La senda del Pla de Mora l'agafes en la pista que va Quatretonda voras una sendeta que ix a la teua esquerre. Es una senda circular totalment ciclable, on es puja un poc al principi per despres baixar, quant aplegues al pla tens una baixa alternativa a la marcada a la ruta.
    I el temps es real això si la vaig fer soles, en quadrilleta siempre vas a tardar molt mes.
    Espere haver-te ajuda't, ja em comentes com quedes.

rutadura Sep 5, 2013

Gràcies, indicar-te que el tram del 20 al 25 ho farem al revés, la qual cosa supose que serà menys complicat. Ja et conte.

rutadura Sep 7, 2013

Josp, ha sigut una grata sorpresa el tram mencionat, alguns al principi han pensat que era millor de baixada, però una vegada arribat al pantà i veient allò que s'ha baixat pel pedregar, no hi ha dubte que ha sigut una bona decisió el fer-la en sentit normal, ja que com bé dius, del pantà en sentit d'ascens, bé que se les porta. Gràcies per compartir.

josp Sep 7, 2013

Gracies Rutadura m'alegre perque sorprende a una persona amb tanta experència i amb tantes rutes ja es difícil.
    La puja es dura pero es pot fer jejeje pero saps que quant agafes un tram que has fet un milló de voltes al revés fas una ruta nova.

• Photo of GirDock
    GirDock Mar 21, 2014

En primer lloc gràcies als dos per compartir la sabiduria BTTera que a tants llocs ens ha portat a la grupeta d'amics que rodem per la zona, hem fet moltes rutes de rutadura, i sempre són garantia d'entreteniment i BTT en estat pur.
    La propera setmana volem fer aquesta ruta, i no hem queda massa clar si es millor fer-la en el sentit que la penjada Josp o fer-la en sentit contrari.
    Gràcies per tot.

josp Mar 23, 2014

Company es pot fer en els dos sentits, en el sentit aquest es més exigent físicament, i fas senda Pou San Felix i Senda Miralles, (pq en sentit contrari no) que de l'altra manera no les fas si no vols pegar més volta evidentment pa fer-le's avall. De totes formes es igual de divertida i amena en un sentit i en altre. Tu decideixes.

Mira ací la tens en sentit contrari, desde Barxeta a Bellús. http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=4096790.