Castellar+Sabadell+Sant Quirze+Rubi+Castellbisbal+Martorell+Ullastrell

Photo ofCastellar+Sabadell+Sant Quirze+Rubi+Castellbisbal+Martorell+Ullastrell Photo ofCastellar+Sabadell+Sant Quirze+Rubi+Castellbisbal+Martorell+Ullastrell Photo ofCastellar+Sabadell+Sant Quirze+Rubi+Castellbisbal+Martorell+Ullastrell

March 27, 2017
March 2017

•   3.7 1 review

near Castellar del Vallès, Catalunya (España)

Aquesta sortida ens porta fins a Martorell, just fins al Pont del Diable.
Per aquells que ja tenim una edat el recordarem perquè sempre que anàvem a les platges de Tarragona amb les pares la carretera aleshores passava just pel davant.

Es un recorregut que no es especialment atractiu des de el punt de vista paisatgista perquè es inevitable no haver de creuar alguns carrers de les poblacions, però pel contrari et porta a fer una sortida a un lloc que no es habitual anar tot sovint des de Castellar, per tant, si algun dia vols canviar de les rutes que estas acostumat a fer habitualment aquesta podria ser una bona idea.

Iniciem el recorregut baixa cap al riu per anar a Sabadell, passem pel Parc Catalunya i arribem a Sant Quirze pel BMC i sortim pel darrera del barri de los Rosales. Aquesta es la primera pujada que trobem per un bosquet molt agradable fins a sortir a una pista principal de baixada que ens portara fins al costat esquerre de l'autopista C33 des de a on voltarem Rubí i creuarem per agafar el carrer que ens porta cap a Castellbisbal. Quan deixem Castellbisbal passarem pel costat inferior d'una ermita que te una creu que es veu des de l'Ap7 a l'esquerra de l'àrea de servei "Porta de Barcelona" abans del peatge de Martorell, ara ja sabeu a quina en refereixo.
Fins aquí el recorregut es bastant fàcil, poder excepte un torrent entre Rubí i Castellbisbal que baixem i hem de tornar a pujar es la part mes exigent.
Doncs a partir de aquesta Ermita com ja haureu intuït teniu unes vistes panoràmiques de l'AP7 i A2. El camí comença a baixar de manera molt pronunciada fins al peu d'autopista que seguirem junt amb el Llobregat fins a Martorell, a on arribarem just pel l'inici del Pont del Diable.

Ara vindrà el tram mes difícil d'aquest sortida just quan continuem hem de creuar la crta de Olesa, per sobre del guarda rail i començar una bona rampa que es suavitzara i continuara pujant durant un bon tram fins arribar a Ullastrell, encara que una mica sortirem a la crta per tornar a agafar una pista mes endavant a la dreta, encara ens quedara una rampa que fer però el recorregut ja no tindrà ascensions tant llargues.
Mes endavant trobarem un corriol mol entretingut que sortira a una urbanització que te un carrer mega inclinat fins a sortir a la crta, que agafarem fins el restaurant dels 4 Vents i iniciarem un descens per l'urbanització cap a les Fonts.

Passat les Font de Terrassa creuem l'autopista de Sabadell-Terrassa en direcció cap l'hospital, pel costa del camp de golf i cap a l'ermita de Sant Julià des de on iniciem una baixada fins el riu Ripoll i ja nomes ens faltara pujar la rampa asfaltada fins el polígon de Can Carner a Castellar

PictographFountain Altitude 813 ft

Pont_del_Diable

• Photo of Òscar S.
    Òscar S. Oct 28, 2019

Ruta interessant i força variada. Potser sobra una mica d'asfalt a la part de Rubí, però sempre és difícil enllaçar en zones tan densament poblades. Corriol molt divertit a prop d'Ullastrell

• Photo of Tarres
    Tarres Oct 28, 2019

Tens raó a Rubí sobra una mica d'asfalt però les opcions per evitar-ho son massa llargues i es dona molta volta.