Castellar+Caldes+Llerona+Cardedeu+Collsacreu+Tordera+Blanes

Photo ofCastellar+Caldes+Llerona+Cardedeu+Collsacreu+Tordera+Blanes Photo ofCastellar+Caldes+Llerona+Cardedeu+Collsacreu+Tordera+Blanes Photo ofCastellar+Caldes+Llerona+Cardedeu+Collsacreu+Tordera+Blanes

Very difficult
June 7, 2016
June 2016

near Castellar del Vallès, Catalunya (España)

Sortida molt llarga que cal dedicar una jornada.

Surto de Castellar cap el Casal, Can Vinyals i Sentmenat per arribar a Caldes pel camí del Pabelló, allà vaig fins al Balneari Termes Victòria a on hem reuneixo amb el grup per continuar junts.

El recorregut es bastant pla i transcorre per bastants urbanitzacions el que fa que no sigui molt maco fins que no creuem l'autopista i ja pugem cap a Can Bordoi per agafar la pista que porta cap el Santuari del Corredor.
Encara que fins aquí el recorregut no ha estat molt exigent en principi, en la pista cap el Santuari del corredor es comença a notar el kms a les cames.
Aquesta vegada no passarem per el Santuari del Corredor justs abans d'arribar i després de l'àrea de pícnic agafem la pista cap a la dreta que es converteix en un camí mes agradable amb mes tobogans fins arribar a Collsacreu a on dinem.
A partir d'aquí les cames ja estan mes pesades i les pistes que trobarem tenen petites i fortes rampes durant el recorregut que encara ens castigaran mes.
Una vegada arribem a Sant Martí de Montnegre ja hem deixat al darrera les rampes mes fortes i ens queda un bon tros de pista bona fins arribar a Hortsanvinya i Erola a on comença la baixada, per gaudir-la, fins a Tordera i ja en el pla fins a Blanes.-