castellar de n'hug

October 20, 2013
October 2013

near Campdevànol, Catalunya (España)

Cami ral de campdevanol a gombreny pujem,desde l'empalme a pardinella, trobarem una porta que es passa pel costat amb la bici aixecada, els amos no fiquen problemes pero respectem el betiar!!, pasem la casa de Pardinella la font de la Bauma el prat de monegals tot aixo amb pujada forta del prat de Monegals surt un cami amagat mig ciclabe arribem a coll Roig, baixem sense arribar a montgrony seguim una mica la carretera i trenquem a la dreta, Cases de Viles xiques, viles grosses i Maians aqui un altre troç de cami casi tot ciclable, surt a una pista per sant Joan de Cornadell i ja arribem a la carretera de castellar, baixem per ella sense entrar al poble i agafem un troç de carretera de montgrony fins el refugi del coll de la espluga aqui agafem pista picada abaix, sortim a la carretera de montgrony una mica avanç del pont fem un troç de carretera de gombreny i sortim a la dreta per anar a buscar el cami ral que passa per gombreny i cap a campdevanol
no es dificil pero les pujades de pardinella son molt dures

Camino ral de campdevano a gombreny lo acabamos hacemos poco de carretera y en el empalme giramos a la derecha hacia Pardinella, en la pista hay una puerta se pasa por el lado con la bici levantada, los amos de la casa no ponen pegas,fuente de la Bauma prat de monegals todo esto sube fuerte, desde el prado sale un camino que medio se hace en bici llegamos a coll roig coegemos pista hacia montgrony (El que no lo ha visto es visita OBLIGADA!!!! justo antes de llegar cogemos la carretera y hacemos 100 m para girar a la derecha direccion a las Casas de Viles Chiques viles Grosses y Maians a partir de aqui empieza un camino casi todo ciclable que nos deja en la pista de Sant Joan de Cornudell, salimos a la carretera de castellar de n'hug y bajamos sin pasar por el pueblo (otra visita Obligada si no lo conoceis)cogemos una carretera a mano izquierda (muy poco trafico)hasta el refugio del Pradell, una pista muy picada nos deja en la carretera de montgroy justo antes del puente, hacemos un poco mas de carretera y rompemos a la derecha hacia el camino ral pero pasando por Gombreny y una vez en el camino ral volver a Campdevanol

no es dificil pero las subidas hasta el prat de monegals son fuertes