Photo ofCastanesa-Ardanuy-Ermita San Aventín-Coll de la forca-Vilaller-Montanuy-Ardanuy-Castanesa Photo ofCastanesa-Ardanuy-Ermita San Aventín-Coll de la forca-Vilaller-Montanuy-Ardanuy-Castanesa Photo ofCastanesa-Ardanuy-Ermita San Aventín-Coll de la forca-Vilaller-Montanuy-Ardanuy-Castanesa

August 23, 2014
August 2014

near Castanesa, Aragón (España)

Baixem per carretera des de Castanesa fins a Ardanuy.
Des d'aquí agafem una pista que surt a mà esquerra que ens durà a la carretera de Montanuy.
Començarem el descens cap a Montanuy i, després de quatre curves mal comptades, enfilem una dura pista que ens portarà fins a l'Ermita de San Aventín. Les vistes des d'aquí són magnífiques.
Continuarem com si vulguéssim tornar direcció a Castanesa(cap al nord) seguint una indicació de GR. Caldrà carregar la bici i anar a peu uns cent metres per a trobar una pista que va crestejant tota la muntanya fins arribar al Coll de la Forca. En aquest tram hi ha un parell de pujades que millor fer-les a peu (hi ha molt pendent amb pedra solta).
Des del Coll de la Forca agafarem una pista que ens durà fins a Vilaller passant per Seu de Dalt i de Baix. Són uns 7 km de descens continuat amb uns 600 m de desnivell negatiu que passen per dins el bosc i per rierols.
Un cop a Vilaller tornarem a enfilar per la carretera que va a Montanuy, que passarem fins arribar, un altre cop, al desviament cap a Ardanuy per pista que ja hem fet d'anada.