Caseta guaita-Roca Maura-Cala Pedrosa-L'Escala

Photo ofCaseta guaita-Roca Maura-Cala Pedrosa-L'Escala Photo ofCaseta guaita-Roca Maura-Cala Pedrosa-L'Escala Photo ofCaseta guaita-Roca Maura-Cala Pedrosa-L'Escala

March 31, 2013
March 2013

near Bellcaire d’Empordà, Catalunya (España)

Ruta amb 3 baixades molt técniques i i una volta arrant de mar (per L'escala). Si no t'agraden les pedres, i el teu nivell técnic no es com a minim mitjá, millor no la facis. Desnivell acumulat de pujada de 1092m. i un IBP de 99 (Si es té en compte el tipus de pujades, segur que ès molt més). Per mi, espectacular.

• Photo of Camber
    Camber Jan 12, 2014

Vistes espectaculars,com be expliqueu s'ha de ser bo tecnicament i no tenir por a les pedres sueltes jejeje.

• Photo of pdlem
    pdlem Jan 12, 2014

Ja es lo que dic al comentari. Sense tindre una bona tècnica millor no fer-la. Ara si saps baixar corriols tècnics disfrutaras com un nen petit. Salut i força company.

Per cert gràcies per la valoració de la ruta.