Cardedeu-Pla de la Calma-Puig Drau-Matagalls-El Sui-Cardedeu

Photo ofCardedeu-Pla de la Calma-Puig Drau-Matagalls-El Sui-Cardedeu Photo ofCardedeu-Pla de la Calma-Puig Drau-Matagalls-El Sui-Cardedeu Photo ofCardedeu-Pla de la Calma-Puig Drau-Matagalls-El Sui-Cardedeu

Very difficult
June 26, 2011
June 2011

near Cardedeu, Catalunya (España)

Ruta molt maca però dura,amb pendents continuats i importants que combina pista bona amb senderols i GR que fa difícil anar amb bici.
Primer de tot, m'he assabentat a posteriori que no es pot pujar el Matagalls amb bici, per tant ho recomano a peu. Cal respectar les normatives vigents.
Durant la pujada es troben diferents fonst per reposar líquid.
És ciclable quasi en un 95%,depenent de la tècnica de cadascú, tant pujant com baixant.
Jo he sortit força aviat per estalviar-me les calors, pero no me n'he estat en el tros del Matagalls. Cal anar amb compte amb això.
He estat una hora llarga d'aturades, per menjar , beure i descansar. Qui tingui més condicions fisiques que jo( coas molt factible) pot millorar força el temps emprat.
El ritme aconsellable és inferior a 10km/h de mitjana,tenint en compte que molta pujada no superem els 6km/h i que hi ha part que cal empènyer la bici.
la he considerat molt difícil sobretot pel desnivell acumulat i els pendents a superar, així com el fet que cal arrossegar la bici pels caminets de pujada al cim. Tècnicament no és problemàtica, si estàs avesat a pedres i a baixar senderols amb compte.
La qualitat de les fotografies és dolenta,però l'aparell era un saldo dels que "t'endosen als diaris"