canoves-carena d en bosc-roca centella-turo santa margarida-canoves

20030
March 9, 2024
February 2024

near Cànoves i Samalús, Catalunya (España)

Ruta circular desde Cànoves i Samalús pasando por:
- Pantà de Vallforners (3.9 km)
- Masia de Vallforners (7.2 km)
- Font de l'avi (8.6 km)
- Font de la Maçana (10.3 km)
- Collada d'en Jordi (11.4 km)
- Collada Fonda (12.4 km)
- Mina del Socau (15.5 km)
- Collada del Mojó (20.0 km)
- Rocacentella (21.6 km)
- Refugi Adf (22.7 km)
- Coll de Carpis (24.3 km)
- Can Rupit (25.1 km)
- Font L'Alpons (26.7 km)
- Turó de Santa Margarida (28.8 km)
- Font Savall (31.3 km)
ruta dura em fort desnivell,baixades molt ben perides i pujades molt dretes,surtim de canoves i pujem per la pista del panta de vallfornes,rampes dretes,poc despres de la masia de vallfornes ens desviem a l esquerra per acabar de pujar per corriol,corriol molt guapo em trams drets,enllaçem em la carena d en bosch,petits punt tecnics i continu puja i baixa,ara no arribem a roca centella,ens desviem a la dreta i baixem pel corriol de la carena de la roca del cau,divertit,i em trams tecnics,un cop a baix ens enfilem per pista corriol molt dreta el principi,despres enllaçem en una pista mes bona i fins a dalt,un xic de corriol per la carena i arribem a roca centella,ara toca baixar, algun tram tecnic i revirat fins a tocar el turo de santa magdalena,aqui ens desviem a la dreta per corriol em trams tecnics i trams de derrapar per encara,un cop a baix torna tocar remuntar per pista fins a tocar el turo de santa magdalena,baixada molt guapa revirada i punts tecnics seguit d un tram de puja i baixa tecnic i llarguet,espectacular,ara remuntem per corriol molt dret en algun punt imposible per mi,agafem pista i continuem pujant,agafem el corriol de baixada,dret i revirat fent derrapar la roda a cada revolt,arribem a la braseria i avall,baixades molt guapes