Camprodon-Ribes de Freser per la pista de Tregurà i Fontlletera2015-08-19 001

August 30, 2015
August 2015

near Camprodon, Catalunya (España)

Una clàssica que uneix la vall de Camprodon i la Vall de Ribes sense dificultat tècnica ja que tot el trajecte és per pista (amb un tram de carretera des de Camprodon a Tregurà i el darrer tram d'accés a Ribes des de la carretera de Pardines) però en canvi és dura pel desnivell i fortes pendents (1124m. de desnivell positiu).
Les vistes durant tot el trajecte són impressionants. Les conec d'altres vegades. Aquest dia bona part del tram més alt hi havia boira baixa.
Val la pena fer-la a l'estiu o a finals de primavera o principis de tardor ja que s'assoleixen alçades respectables (el punt més alt del track és a 2050m).
L'ascens de la carretera de Setcases fins a Tregurà i després per la pista fins a Fontlletera no perdona ni un instant amb ascens durs.
El descens també és llarg ja que és baixa de 2050 m (el punt més alt) fins als 922 m. de Ribes.

• dferrerballart Dec 4, 2016

Bones,
    es pot fer amb bicicleta de gravel ? Les pistes estan en bon estat, o millor fer-ho amb bicicleta de btt ?

Si.
    És pot fer amb bicicleta de Gravel. La pista d'Espinavell a la carretera de Setcases éstà en bon estat (si no ha plogut molt!).
    Potser...en sortir d'Espinavell hi ha pedra petita (grava) que "toca una mica els nassos".

Home! Si podeu triar... agafeu la BTT (no tinc bicicleta de gravel i no en conec del tot les sensacions).
    Bona Pedalada!!!

Pep

Perdona!!
    La he confòs amb una altra que he fet aquest estiu...

Però la Pista de Tregurà està en molt bon estat i es pot arribar molt bé (penso...) amb bici de gravel.
    Com deia abans, no conec les sensacions de la bici de gravel ja que no en tinc...però penso que s'ha de poder fer bé.

Pep

PEPVENTURA Dec 4, 2016

Ah! Si l'heu de fer aquest pont...mireu abans si hi ha neu!

• Photo of jmtopu
    jmtopu Apr 13, 2019

Avui he hagut de recular amb a 2000 m d'alçada.... La pista estava infernal, amb pedres i rocs massa durs per la gravel, a més de la neu/gel. Sense suspensió es fa realment pesada i el ritme de pujada es fa lent Esperaré unes setmanes a intentar-ho de nou

PEPVENTURA Apr 14, 2019

@jmtopu . A l’estiu ja és durilla amb btt. Ara, amb neu i gel i amb una gravel ja veig que has hagut de renunciar.
    Ja fa tres anys que la vaig fer, amb les pluges d’aquesta tardor el camí deu estar més malament!!
    Anims i ens veiem sobre el “cavall de ferro”!!!

• Photo of jmtopu
    jmtopu Apr 14, 2019

Fa tot just un any que vaig en bici de manera una mica seriosa... Així que segurament no dec ser molt representatiu pel fet que ahir em vaig tirar enrera, però també és cert que no hi em vaig creuar amb cap més bici ahir de Vilallonga de Ter cap amunt 😅