Photo ofCàmping Asolaze (Izaba)-Izaba-crta de Uztarroze-Pista Erroizu de la vall de Mintxate-Coll de Bonavista-Càmping Asolaze Photo ofCàmping Asolaze (Izaba)-Izaba-crta de Uztarroze-Pista Erroizu de la vall de Mintxate-Coll de Bonavista-Càmping Asolaze Photo ofCàmping Asolaze (Izaba)-Izaba-crta de Uztarroze-Pista Erroizu de la vall de Mintxate-Coll de Bonavista-Càmping Asolaze

August 8, 2021
August 2021

near Uztarroz, Navarra (España)

24km. 600m Difícil per les fortes pujades i
Començarem en baixada per carretera cap a Isaba on abans d'entrar al poble agafarem la carretera a Uztarroze que deixarem en uns tres km per agafar a la dreta la pista de Erroizu de la vall Mintxate que puja amb moderació fins agafar el trencant a la dreta del Barranco de Inzaga on trobarem forta pujada continuada fins al final de la pista en el coll de Bonavista (al no trobar nom la he autonombrat). Des de aquí seguirem pel camí del GR pel bosc durant 1 km amb trams ciclables fins arribar a una pista forestal. Agafarem la del mig una mica trencada al principi per l'explotació forestal però em breu estarà més sensera encara que amb trams amb pendent però sense problemes pels que estigueu acostumats. La pista ens durà a a la carretera per on en baixat al inici de la ruta i deprés de remontar 3 km arribarem de nou al càmping d'on hem començat.