campdevanol,sant jaume de frontanya,torrent de la cabana,riera merles

Photo ofcampdevanol,sant jaume de frontanya,torrent de la cabana,riera merles Photo ofcampdevanol,sant jaume de frontanya,torrent de la cabana,riera merles Photo ofcampdevanol,sant jaume de frontanya,torrent de la cabana,riera merles

July 28, 2017
July 2017

near Campdevànol, Catalunya (España)

Aparquem el cotxe a un descampat que hi ha passat la via del tren i aqui pujo a la bici uns 50 metres d'asfalt i agafo el cami ral,(es com una via verda)que ens portara fins a la font de querol o el començament de la ruta dels 7 gorgs del torrent de la cabana,que pots escollir en fer-ho al principi o al tornar,jo vaig escollir a la tornada per tindra mes calor i poder banyar-me(tambe et trobaras mes gent)
Doncs anem pujant per pista mica en mica i cada cop el bosc e torna mes verd i vas gaudint de le vistes,i despres de un puja puja i alguna baixada esatrem a costat de la riera de merles que podrem vistar algun salt d'aigua,si mires cap a baix hi ha algun mes que jo per temps no vaig buscar per on es baixaba
Ara toca anar cap a sant jaume de frontanya amb un puja puja per pista i alguna baixada jejejeje,arribem al poble mes petit de Catalunya,visitem foto i ara la tornada farem un parell de kms de carretera,per agafar la pista que al principi va pujant i al final es baixada,per tornar agafar el cami que ja hem fet al principi per anar a visitar els gorgs del torrent de la cabana
Aqui ara es tot un corriol que molta estona tindrem que empenyer la bici ja que es quasi impossible fer-ho damunt,val la pena visitar i banyar-te,els gorgs estan tots marcats amb senyals informatives
I despres tornarem agafar el mateix cami per tornar al cotxe
Tot passa per pista menys el troç del torrent de la cabana que un bon troç es te que fer a peu,si els volem visitar
Recomano: NO fer aquesta ruta en cap de setmana ja que quan passis per els gorgs et pots trobar mes de 500 persones caminant per alla