Campdevanol-Ripoll-pont de samala

November 28, 2017
November 2017

near Campdevànol, Catalunya (España)

Campdevànol Ripoll pel cami Ral creuar ruta del ferro pujar per la pista de la serra del boix fins Carboneres camins facils fins la casa de Ginebret sense acabar de arribar dreta per pujar una pista, tot seguit corriol tecnic curtet de baixada picada, es pot evitar seguint la pista, sortim a la carretera de vallfogona pel pont de samala i tornem a entrar al costat del riu, ens esperen unes dures rampes fins la casa de Raures, baixada per corriol facil fins Rodonella al costat de la ruta del ferro on arribem per pista. creuem carretera i rotonda per agafar un G.R. que deixem uns metres mes amunt per agafar una pista que comença sota el canal i que ens puja fins el corriol de el pla de la tomba amb algun esgraons. baixada per la pista de salto fins Campdevanol.

Campdevanol Ripoll por el camino real cruzar la ruta del ferro y subir por la pista de la serra del boix hasta la Casa de Carboneras a la cual no se acaba de llegar,caminos faciles para ir a la casa de Ginebret a la que tampoco acabamos de llegar, seguir pista a la derecha, seguido de un camino de bajada tecnico que se puede evitar siguiendo la pista que nos lleva a la carretera de Vallfogona justo en el puente de Samala, cruzamoss el puente y volvemos a entrar en pista a la derecha del rio, empiezan unas duras rampas hasta la casa de Raures, bajada por camino facil con final de pista para llegar a la casa de Rodonella y la ruta del ferro por la cual volvemos hacia ripoll, al pasar la gasolinera nos metemos en la carretera hacia la rotonda de la que sale un camino G.R que seguiremos unos metros para coger una pista que empieza justo debajo del canal, subimos y cambiamos la vertiente de la montaña, nos queda bajar por un camino un poco mas tecnico por los escalones hasta el pla de la tomba, seguimos una pista que despues de una rampa moderada de divisa empalma con la pista que viene de Saltor, rapida bajada hacia Campdevanol

• Photo of enriccotpa
    enriccotpa Dec 12, 2021

Hola!!!es te qué pasa un Bon troç per la carretera c26??

• Photo of balzacs
    balzacs Dec 12, 2021

No, es la ruta del ferro, una ruta peatonal que uneix ripoll amb sant joan