campdevanol montserrat

one day 4 hours 35 minutes
May 9, 2013
May 2013

near Campdevànol, Catalunya (España)

ruta de Ripoll a Montserrat que en va pasar el company Raiwolrd i el club de Ripoll ruta pistera que nosatres em partit en dos dias dormin al hotel mon a Monastir de Sant benet Navarcles el track es correcta tindre en compte que just avanç de sant Feliu Saserra (on aprofitem per dinar) ens vem equivocar amb una bifurcació i ens va obligar a recular uns 200m al track es pot veura. despres de Avinyo a Artes primer pasa per la esquerra de la carretera amunt per tornar a baixar i pasas a la dreta de la carretera i la riera pero ens vem trobar amb la riera molt alta i tot que el primer hi ha un pont el segon pas no n'hi ha i vem opta per un troç de carretera. cuan arribem a Navarcles nomes em de creuar la carretera de Sant fruitos per harribar al hotel pero acompañem a un de la colla fins Sant fruito on ell tenia el cotxe i despres anem a fer la birra a Navarcle (no tot es donar pedals a la vida jejeje) per ultim dir que nosaltres vem deixar el cotxe a Monistrol de Montserrat aixins que en total sortiran uns 12KM mes
1 dia 94km 1900 desnivell positiu 10H aprox parades i tot
2 dia 40km 1000 desnivell positiu 4H aprox amb baixada a monistrol

Ruta de Ripoll a Montserrat que nos paso el compañero Raiworld y el club de Ripoll es una ruta pistera que nosotro hicimos en dos etapas quedandonos a dormir en el hotel mon en el monasterio de sant Benet del Bages al lado de Navarcles. tener en cuanta justo antes de Sant feliu Saserra (donde paremos a comer) me equivoque y tuve que recula unos 200 se ve en el track. entre Avinyo y Artes al principio pasas a la izquierda de la carretera arriba, despues vuelves a baja ceuzas la carretera y la riera pero nosotros encontremos mucha agua y decidimos coger la carretera por que el segundo paso de la riera no hay puente. cunado lñlegamos a Navarcles solo se tiene que cruzar la carretera pero nosotros acompañemos a uno del grupo que tenia el coche en Sant Fruitos y despues fuimos a Navarcles a tomar algo. por ultimo decir que dejemos el coche en Monistrol de Montserrat por lo cula una vez lleguemos nos quedaron 8km de bajada por carretera hasta el coche
1 dia 94km 1900 desnivel positivo 10H aprox paradas y todo
2 dia 40km 1000 desnivel positivo 4H aprox con bajada a monistrol

• Photo of raiworld
    raiworld May 10, 2013

Enhorabona per la ruta! Espero que us ho passéssiu molt bé i disfrutéssiu de la ruta. Ens veiem!

• Photo of balzacs
    balzacs May 12, 2013

Gracies va estar molt be!!! ara per un altre