Camino de Santiago - Rabanal del Camino - Camponaraya

Photo ofCamino de Santiago - Rabanal del Camino - Camponaraya Photo ofCamino de Santiago - Rabanal del Camino - Camponaraya Photo ofCamino de Santiago - Rabanal del Camino - Camponaraya

2088
April 26, 2016
April 2016

near Rabanal del Camino, Castilla y León (España)

(CAT) Desnivell real acumulat 661,9m.
Sortim de Rabanal del Camí i per carretera continuem la pujada cap a la Creu de Ferro. Arribem a Foncebadón i travessem el poble per camí, al cap d'1,5 km tornem a agafar l'asfalt fins a la Creu . Una cop allí, complim amb el costum de deixar la pedra que portem des de l'inici del nostre camí i baixada per asfalt passant per Manjarin on visitem al cèlebre “últim Templario”. Pujada fins a les antenes i descens fins a Ponferrada per carretera (aconsellable). Hem anat amb molta precaució en la baixada doncs en aquest tram hem tingut de tot; pluja, calamarsa, boira, sol… Però hem gaudit!!
I en Ponferrada, intentem visitar el castell dels Templarios però està tancat pel que continuem camí fins a Camponaraya. Fi de l'etapa d'avui

(ES) Desnivel real acumulado 661,9 m.
Salimos de Rabanal del Camino y por carretera continuamos la subida hacia la Cruz de Hierro. Llegamos a Foncebadón y atravesamos el pueblo por camino, al cabo de 1,5 km volvemos a coger el asfalto hasta la Cruz . Una vez allí, cumplimos con la costumbre de dejar la piedra que llevamos desde el inicio de nuestro camino y bajada por asfalto pasando por Manjarin donde visitamos al célebre “último Templario”. Subida hasta las antenas y descenso hasta Ponferrada por carretera (aconsejable). Hemos ido con mucha precaución en la bajada pues en este tramo hemos tenido de todo; lluvia, granizo, niebla, sol… Pero hemos disfrutado!!
Y en Ponferrada, intentamos visitar el castillo de los Templarios pero está cerrado por lo que continuamos camino hasta Camponaraya. Fin de la etapa de hoy