Camí de Sant Jaume 12. Gallur - Castejón de Ebro

Photo ofCamí de Sant Jaume 12. Gallur - Castejón de Ebro Photo ofCamí de Sant Jaume 12. Gallur - Castejón de Ebro Photo ofCamí de Sant Jaume 12. Gallur - Castejón de Ebro

October 1, 2013
September 2013

near Gallur, Aragón (España)

Dotzena etapa del Camí fins Santiago.

Una inoportuna estrebada a l'esquena ens ha impedit acabar l'etapa i la ruta com volíem, ja que hem hagut de fer marxa enrera i tornar amb tren des de Castejón de Ebro fins Saragossa, on teníem el cotxe.

Etapa que segueix la mateixa tònica que l'anterior, bàsicament planera i sense dificultats tècniques remarcables.
A la sortida de Gallur hem anat seguint les fletxes grogues, i ens han dut enfora del Canal Imperial, que pel que hem vist al final de l'etapa, és molt més interessant que no els camps secs de la zona alta.
A Cortes (poble que estava en plenes festes) entrem a la Comunitat Foral de Navarra.
Interessant pas per la presa on es capta l'aigua per al Canal Imperial, amb la caseta de comportes.
Dinar a la Plaça de los Fueros de Tudela i continuació fins Castejón.