Camarasa-St Mamet-Presa de Camarasa

Experts only
June 6, 2013
June 2013

near Camarasa, Catalunya (España)

Ruta de pujada a Sant Mamet des de Camarasa (més que suficient). Creuem serra carbonera (llàstima que no hi hagi un sender que baixi fins a baix) i la mítica pujada de St. Mamet (1000m+) Evitem fer el clàssic descens per camí i anem direcció la presa de Camarasa on fem un magnífic descens fins una passarel·la que creua el Segre. Pels amants de les altures. Remuntem encara no 10 minuts per fer un bonic corriol de pujada que ens permetrà fer una elegant arribada a Camarasa per senderes (les clàssiques de la ermitanyos). Hi ha una variant amb algun tram força dret i complicat (però es baixa).

• Photo of ovellota
    ovellota Jun 7, 2013

A Sant Mamet haurieu d'haver pujat per l'ermita de Sant Miquel, la vostra pujada és la fàcil. Nomes sortir de Alos, s'ha de girar 180º a la dreta, per alli es puja pel mig d'un barranc (festival del platillo) i després empalma amb l'altra pista a uns 5km del cim.

• Photo of fartet
    fartet Jun 9, 2013

Home, podies avisar tu també! Ara hi hauré de tornar! jajaja Jo no és que pugés amb el plat gran ficat, la pista era bastant emprenyadora i llarga a collons. Vaig acabar fins als pebrots de tanta pujada. Per sort el descens val la pena...