Camarasa - Montalegre + Petrocat - Sant Jordi + mirador

Photo ofCamarasa - Montalegre + Petrocat - Sant Jordi + mirador Photo ofCamarasa - Montalegre + Petrocat - Sant Jordi + mirador Photo ofCamarasa - Montalegre + Petrocat - Sant Jordi + mirador

September 20, 2020
September 2020

near Camarasa, Catalunya (España)

Ruta pit amunt per pista i les baixades un 60-70% per corriols, tot amb les tipiques vistes espectaculars que es poden veure a la zona.
Sortim de Camarasa cap a Vilanova de la Sal i poc abans d'arribar-hi ens fiquem al sender de Sant Miquel que un cop atravesat ens deixa a la pista que ens pujarà cap a Montalegre. De baixada passem pel corriol de Corralets (un pel tecnic en alguns punts) i quan gairebe estem arrivan a la Ctra de St. Llorenç ens desviem a l'esquerra i acabem de baixar per encarrilar una altra bona pujadeta. Just quan acaba serem al començament del sender Petrocat. Quan l'acabem ens dirigim a la Ctra del Doll per anar un altre cop a Camarasa i començar l'ultim ascens del dia cap a Sant Jordi. A d'alt de Sant Jordi ens hem atançat a un mirador amb vistes a tota la Ctra del doll.