Calonge-Sta Cristina-Sant Baldiri-Pedralta-Calonge

Photo ofCalonge-Sta Cristina-Sant Baldiri-Pedralta-Calonge Photo ofCalonge-Sta Cristina-Sant Baldiri-Pedralta-Calonge Photo ofCalonge-Sta Cristina-Sant Baldiri-Pedralta-Calonge

August 17, 2014
August 2014

near Castell-Platja d'Aro, Catalunya (España)

Ruta al Mirador de Pedralta des d'on divisarem el litoral des de Sant Feliu de Guixols a Palamos i tot l'interior del Baix Empordà. L'inici segueix el lateral de l'Autovia fins a Castell D'aro on visitarem L'Esglesia amb uns grans porxos. Arribarem a Sta Cristina per dintre urbanitzacions. Seguirem pel cami que voreja el camp de golf Costa Brava per agafar un corriol divertit que resegueix la Riera d'en Dalmau. Començarem la pujada a Sant Baldiri, suau i continuada. Un petit corriol ens treura les primeres suors per canviar de pista ( Qui vulgui s'el pot saltar i continuar per la mateixa doncs arriba al mateix lloc). A Sant Baldiri continuem per l'esquerra fins Cova Satuna on la cosa es complica. Una baixada perillosa per l'alt desnivell, pel tipus de terreny arenós tipic de la zona i per la gran quantitat de regateres.... Li seguiran uns 2 kms de pujada en les mateixes condicions nomes apte pels cracks!!! fins el Coll de Pedralta. A la tornada seguirem un tram de la carretera a Sant Feliu pero no us paseu el trencall per agafar el corriol a Sta. Escolastica... Tornaran a patir els qui no siguin gaire tecnics baixant... A Partir d'aqui aproximacio facil fins a Platja D'Aro per camins veinals i via Verda... no us oblideu el paseig maritim de la ciutat.. s'us treura el mal de cames...