Photo ofCalella - Turo de la Cabra - Vall Golinons - Turó de l'Home Mort - Coll de l'Era d'en Mora - Sant Cebria - Sant Pol - Calella Photo ofCalella - Turo de la Cabra - Vall Golinons - Turó de l'Home Mort - Coll de l'Era d'en Mora - Sant Cebria - Sant Pol - Calella

February 11, 2024
February 2024

near Calella, Catalunya (España)

Sortim de la plaça del bunyol per anar a buscar el túnel de sota de la NII i pujar cap al torrent del raig, després de passar pel túnel de l'Autopista puguem cap al Turó de la Cabra (1.9 km) i seguir amunt per agafar el camí dels francesos i baixar a la vall de Golinons i remuntar-la fins al Coll de l'Era d'en Mora (5.2 km) baixem per la pista que va cap a Sant Cebrià passant per l'Ermita de Can Mates (7.0 km) i arribant a Sant Cebrià pel Parc Puigverd (8.2 km). Anem a la zona esportiva de Sant Cebrià on hi ha un punt track. Tornem pel mateix camí cap al parc de Puigverd per anar cap a Sant pol per la pista que segueix la riera de sant Cebrià travessem Sant pol passant per l'Església de Sant Jaume (13.4 km) i l'Ermita de Sant Pau (14.0 km) per agafar la NII cap a Calella passant per la Platja del Morer (14.5 km) la Platja Roca Grossa (15.4 km) i el Far de Calella (16.0 km) per seguir fins al punt de sortida.