Photo ofCalella - Sant Vicenç de Montalt - Turo de L'oriola - Llavaneres - NII - Calella Photo ofCalella - Sant Vicenç de Montalt - Turo de L'oriola - Llavaneres - NII - Calella Photo ofCalella - Sant Vicenç de Montalt - Turo de L'oriola - Llavaneres - NII - Calella

January 14, 2024
January 2024

near Calella, Catalunya (España)

Ruta mixta de muntanya i carretera que travessa tota la vassant sud des de Calella a Sant Andreu de Llavaneres. De calella anem fins a Sant Pol per la NII per anar a buscar el poligon de de Sant pol i pujar per les pistes que ens porten fins a Canet. arribem al Santuari de la Misericòrdia (8.4 km) i seguim fins a la Punt Bassa (9.5 km) i el pla d'en Sala per anar agafar la pista fins a la riera d'arenys per pujar cap a cal jalpí passant pel Roure de Gernika (14.0 km) i pujar pels corriols (un tream tecnic) i despres pistes fins a el Castell de l'Oliver (18.5 km) i arribar a Sant Vicenç de Montalt. Des de Sant Vicenç de Montalt seguim la carretera d'arenys per agafar la pista i corriols que puguen fins el Turó de l'Oriola (23.0 km). Des del turó iniciem un descens fins a Sant Andreu de llavaneres i i baixar fins la platja de les Barques (29.0 km) i anat pel passeig maritim per les Platjes de Sant Vicenç de Montalt (30.2 km), Platja dels tres micos (31.4 km). Sortim a la NII per seguir per carretera passant per la Platja Primera (34.3 km), Platja de Canet de Mar (37.3 km), Platja de les Roques Blanques (38.8 km), Platja de la Murtra (40.1 km), Platja del Morer (42.1 km), Far de Calella (43.7 km) i Arribar el punt de sortida.