Photo ofCalella - Sant Andreu - Tres Termes - Can Domenec - Santa Maria del Montnegre - Can Benet - Hortsavinya - Pineda - Calella Photo ofCalella - Sant Andreu - Tres Termes - Can Domenec - Santa Maria del Montnegre - Can Benet - Hortsavinya - Pineda - Calella Photo ofCalella - Sant Andreu - Tres Termes - Can Domenec - Santa Maria del Montnegre - Can Benet - Hortsavinya - Pineda - Calella

February 10, 2024
February 2024

near Calella, Catalunya (España)

Sortim de la plaça del bunyol de Calella i puguem per la riera de Calella fins al Coll de l'Era d'en Mora (3.9 km) per seguir pel coll trencant i agafar la pista que ens porta fins al Collet de Sant Andreu (5.9 km) i tres termes. Deixem la pista de Hortsavinya i entrem a la urbanització de castellar d'índies passant per can Delmau i can Domènec. Seguim fins al final de la urbanització per anar a buscar la pista que surt cap al coll d'en Cona. Des del coll d'en cona anem fins a l'Ermita de Santa Maria del Montnegre (13.5 km) per seguir cap a la pista de Sant Martí i agafar-la direcció a Can Benet passat per la Font de la Brinxa (16.4 km) i el Coll de Can Benet (18.5 km) seguim la pista cap a Hortsavinya passant per la Mina de Can Portell (19.6 km) i Església de Sant Llop (20.5 km) i baixar per l'Erola i Avenc de l'Erola (21.3 km) fins al Coll de Porc (23.3 km) des del coll de Porc baixem fins a 4 camins per anar fins a l'Església de Sant Pere de Riu (27.7 km) i baixar per la riera de Pineda fins a la Platja de la Riera (31.8 km) i seguir pel passeig de Mar fins a Calella, per retornar el punt de sortida.