Calella - Mas Can Puig de Fuirosos

January 1, 2024
January 2024

near Calella, Catalunya (España)

Sortim de Calella per anar fins a la casa rural de Mas Can Puig de Fuirosos (enllaç adjunt) sortim de la plaça del bunyol i anem a buscar el passeig de mar per seguir-lo passat per Pineda, Santa Susanna i Malgrat de Mar. Al final de Malgrat de Mar agafem la carretera fins a anar a buscar la desembocadura de la Tordera i enllaçar amb la ruta de la Tordera. Des del quilòmetre 13 ja seguim la ruta de la Tordera. Anem direcció Palafolls per creuar el poble resseguint les marques grogues i els pals indicatius. De Palafolls fins a Tordera anem, primer per la falda de la part nord del castell de Palafolls per seguir pel polígon de Fibracolor i entra a Tordera pel parc de la Sardana. Seguim sempre paral·lel a la Tordera per anar cap a Fogars de la Selva. Passem pel pla de la Júlia i l'ermita de sant Vicenç i arribar dalt del turó de Can Simó i baixar fins a Sant Cebrià de Fogars. Seguim paral·leles el riu per la zona de les Vinyoles i el polígon industrial. Després del polígon fem uns petits metres per la BV-5122 per anar pel pla de forguers i seguir el riu fins a les Llobeteres. Des dels aiguamolls de les Llobeteres seguim la pista i les indicacions fins a trobar el desviament de la riera de Fuirosos. Deixem la ruta de la Tordera i enfilem la pista que segueix la riera i que també és està marcat com el GR83 fins que arribem al desviament per pujar al Mas.