Calella - 3 Termes - Sant Cebria - Sant Pol - Calella

1951
February 7, 2024
February 2024

near Calella, Catalunya (España)

Sortim des de la plaça del bunyol de Calella i puguem per la Riera fins al Coll de l'Era d'en Mora (3.9 km) . Des del coll encara pugem cap al Coll Trencat (4.4 km) i seguim la pista passant pel Collet de Sant Andreu (6.0 km) i arribant el Coll dels Tres Termes (6.5 km). Des del Coll dels tres termes agafem la pista cap a Sant Cebrià per anar fins a l'entrada de Sant Cebrià i seguir la pista paral·lela a la riera de Vallalta direcció sant pol, però a pocs metres agafem la pista que puja cap a mà esquerra (senyals grocs) passant per can patxoca, i el sot del Boter. Encara pugem entrellaçant pistes fins a la bassa d'en Torrin. Baixem cap a Sant pol pels corriols (DH) del serrat d'en Mas i anem cap a la part alta de la urbanització Urbapol per baixar per un bonic corriol fins la NII i tornar al punt de sortida per la carretera passant per la Platja Roca Grossa (16.1 km) i Far de Calella (16.8 km)