Calafat-Estret-Calafat

August 27, 2017
August 2017

•   4.3 1 review

near Calafat, Catalunya (España)

Sortida desde Calafat anem per la urbanitzaciò 3 Calas, comença una pujada suau fins el estret, una mica mes endavant la pujada forta fins el cim. Baixada llarga i tècnica. Al final del tram reventón de la camara.
Track molt maco amb Ricardo de compamy ( Molt bè)

• Photo of wekoyote
    wekoyote Jul 3, 2018

Recorregut que he acabat amb el meu company @picardtgn i que al final vaig tenir la sensació de haver fet el doble de kilòmetres i el doble d'alçada, possiblement degut a la forta calor i desconeixement de l'entorn. Ruta complicada des de la bassa (punt mas alt de la ruta) en direcció a l'Almadrava pel camí de Lleriola. Actualment, Juliol de 2018, des de la bassa i durant uns 2 a 3 kms és totalment impracticable. El camí està trencat per les pluges i per alguns quads que han intentat pujar, fent malbé encara més el camí. Són kms de pedra suelta i terra arenosa on la bici queda clavada i toca baixar caminant. Fins i tot en alguns intents per pedalar (infructuosos) hem trencat radis de la bici. La resta de la ruta amb una mica de tot. La llera seca del rierol de l'estret té pedra petita que es com pedalar per sorra, però si t'anticipes i pedals amb cadència es pot passar. Un detall per ciclistes solitaris: Una gran part del recorregut no té cobertura de cap operador de telefonia, i si tens una caiguda estàs aïllat. El paisatge molt bonic.