Calaf - Tarragona

May 18, 2024
May 2024

near Calaf, Catalunya (España)

Ruta de Calaf a Tarragona

Una ruta clàssica del bikecalaf
Fa anys que un cop a l'any un bon grup de totes les edats que fem aquesta ruta!
El primer tram Calaf la Llacuna on fem la primera parada per esmorzar és el més fàcil i on acumulem la major part del desnivell... Val la pena esmorzar bé ja que només arrancar ens espera unes bones pujades! Fins arribar a la església de Montagut! On el terreny és comença a complicar... Zones molt pedregoses i algun corriol força complicat... (Res que no es pugui fer a peu) Tot hi que si mires el recorregut bé.... Es poden fer variants per zones més rodadores però donant més volta... Fins arribar a Santes Creus on pràcticament ja has fet tot el desnivell i fem un altre parada per dinar!
Ara ja només falta l'últim tram que és molt més rodador i pasem per unes zones que m'agraden molt com un antic camí de comerç Roma per on es poden veure les roderes dels carros erosionades a la pedra!
El Mas del ángel que té un tòtem força curiós i una de les obres faraòniques dels Romans el famós Pont del diable!!! Desde allar tot seguint el riu arribem al barri de Serrallo!!!