BTTrans etapa 6. Àger - Ermita Sant Llobí - Coll de Morell - Santuari del Sant Crist de Balaguer - Balaguer

May 4, 2024
May 2024

near Àger, Catalunya (España)

BTTrans El Camí punt cat La Noguera 29 abril-4 maig 2024. Total 208kms. Etapa-6 (última etapa per La Noguera)
Àger - Balaguer 43,24kms. i 613m desnivell. La considero dificil perque passem per bastants trams de pistes amb desnivell i molta molta pedra solta, en aquest trams un elevat percentatge de la força se'ns va en no perdre l'equilibri.
A la meitat de la ruta hem tingut una incidència i vam decidir deixar el track i cercar la carrrtera asfaltada més aprop nostre. Aproximadamenr els últims 19kms fins Balaguer els hem fet per carretera.

Ruta; Àger - Ermita Sant Llobí - Coll de Morell - Santuari del Sant Crist de Balaguer - Balaguer
Han estat 6 diés divertits, amb camaradería, panoràmiques espectaculars pel Montsec, pernoctant en bons llocs, fen dinars sense aturador, excepte la pluja del 1er día hem tingut bona meteo, però això sí...havien trams durs !!!
Repetirem.
Esperi us agrdi
Salut imuntanya

Ruta de Àger a Balaguer passant per:
- Ermita de Santa Elena (2.5 km)
- Sant Pere de Millà (7.9 km)
- Ermita Sant Llobí (9.9 km)
- Coll de Morell (12.1 km)
- Santuari del Sant Crist de Balaguer (42.2 km)