Photo ofBTT SANTA MARIA DE MIRALLES - PUIG DEL CASTELLAR - SANT JAUME DE MONTAGUT - SANTA MARIA DE MIRALLES Photo ofBTT SANTA MARIA DE MIRALLES - PUIG DEL CASTELLAR - SANT JAUME DE MONTAGUT - SANTA MARIA DE MIRALLES Photo ofBTT SANTA MARIA DE MIRALLES - PUIG DEL CASTELLAR - SANT JAUME DE MONTAGUT - SANTA MARIA DE MIRALLES

May 2, 2012
May 2012

•   4.8 2 Reviews

near La Llacuna, Catalunya (España)

Sortida des del cementiri de Santa Maria de Miralles direcció a Múnia, pujar cap a La Llacuna i directes cap a Montagut pel dret. Baixem per darrera direcció a la Plana d'Ancosa, que boregem per la banda Sud, parem a omplir botellins a la Font de Juvany, visitem l'estany artificial i seguim en direcció W fins arribar a l'ermita de Sant Jaume de Montagut. La tornada és més o menys pel mateix lloc, només varia que fem la Plana d'Ancosa per l'itinerari Nord, visitem el Roure d'Ancosa, l'antic convent, i baixem cap a la Creu de la Llacuna, Múnia, i de nou cementiri de Miralles.

smarmengol Mar 28, 2015

Fa molt bona pinta, aquesta ruta!
    Espero fer-la aquesta Setmana Santa, sortint de la Llacuna. Alguna recomanació en especial?

• Photo of albertaguirre
    albertaguirre Mar 30, 2015

hola Suby!!! al final del tragecte, allà on girem cua, si tombes a la dreta pots acabar d'arribar a Santes Creus si tens temps!!! que la disfrutis!!!
    Albert

smarmengol Apr 6, 2015

M'ha encantat l'excursió. Fa prop de 2 anys que vull fer-la i no trobava una ruta adequada. He reduït el teu camí lleugerament, ja que he tirat pel dret, per la plana d'Ancosa.

• Photo of albertaguirre
    albertaguirre Apr 8, 2015

gràcies pel teu comentari i valoració @suby!!!
    la Plana d'Ancosa, tot i lo pedregosa, és un altiplà que m'encanta, i des d'aqui pots triar diversos itineraris molt bonics... pujar al Castellà, passant per la Font de les Clotes, baixar a la Llacuna, tirar cap a la Creu i cap a Miralles... gràcies per venir!!!

smarmengol Apr 8, 2015

Veus! Conec molt bé la zona de la Llacuna que descrius, però aquesta part m`és nova i m`ho he passat molt bé. El proper pas serà passar d'aquí a Esblada o Sant Magí.
    Hi ha molt poques rutes a wikiloc.

• Photo of Oscar Hernandez
    Oscar Hernandez Jul 5, 2020

He pogut seguir amb alguna variant aquesta ruta.
    A l'anada he passat pel Convent i el Roure d'Ancosa; a la tornada he pujat al Puig Castellar.