Btt d'El Papiol fins la platja d'El Prat de LLobregat

Photo ofBtt d'El Papiol fins la platja d'El Prat de LLobregat Photo ofBtt d'El Papiol fins la platja d'El Prat de LLobregat Photo ofBtt d'El Papiol fins la platja d'El Prat de LLobregat

-18 ft
2026
January 19, 2014
January 2014

near Castellbisbal, Catalunya (España)

De tant en tan toca deixar els camins i corriols del Vallès i anem a rodar sobre pla, que sempre va bé.
En aquest ocasió agafem el cotxe fins a El Papiol, aparquem sota l'AP7 en un aparcament que hi ha al peu de la ruta que segueix la llera del Llobregat i enfilem direcció al mar.
Tot i que anem direcció al mar, tenim el vent en contra que ens frena força, sort que a la tornada ens ajudarà.
Seguim tot el Llobregat pel carril bici, fins a El Prat, on l'hem de deixar doncs ja fa anys que està tallat, entrem a la ciutat i allà enllacem amb un altre carril bici que passant pel costat de l'aeroport ens porta fins la platja.
La tornada la fem pel mateix carril fins al cotxe.