BTT Campdevànol a Montgrony

December 17, 2013
December 2013

near Campdevànol, Catalunya (España)

Viewed 2089 times, downloaded 58 times

Ruta BTT amb inici i final a Campdevànol, que ens porta fins al Santuari de Montgrony.

Es tracta d’una ruta força dura, però amb paissatges i vistes molt maques. Per afrontar-la s’ha d’estar bé fisícament, ja que si no patireu de valent. Si no esteu habituats a la BTT, millor escolliu una altre opció més asequible.

Es divideix clarament en tres parts:

1ª part PUJADA  Pujada dura, que es fa llarga degut al terreny pedregós (pedra petita i mitjana suelta), que mica en mica va minvant les forçes. Al llarg de l’ascenció passarem per dos corriols: el 1er. és força ciclable (80%) salvo algún petit tram, i el 2on és meny ciclable (30%)…però en tots dos casos, és fabulós passar per boscos amb unes fagedes majestuoses. També vam gaudir de diversos prats realment increíbles!

2ª part BAIXADA  Baixada fins a Campdevànol, tot passant per Montgrony. Ens aturem a Montgrony per visitar-ho i repossar forces al Restaurant (força bé, tot i que ho vam trobar car). Al sortir de Montgrony agafem el tercer corriol (una mica pedregós) que és força ciclable (80%) que desemboca a la pista que ens portarà fins a la carretra de Gombreny. Abans d’arribar a la carretera trobareu una porta tancada amb candau, que amb bici es pot sortejar sense gaires dificultats.

3ª part FINAL  L’últim tram discorre per un camí Ral en molt bones condicions, que ens porta fins a Campdevànol.

En total vam emplear unes 8,5 hores en completar la ruta, de les quals es poden restar unes 3 hores  2 hores d’aturades per menjar, i 1 hora d’aturades per fer fotos.