Btt-Argelers-TUNEL 666

-77 ft
September 12, 2020
September 2020

near la Platja d'Argelers, Occitanie (France)

Carretera de argeles fins sorede,pista de pujada amb bon estar fins coronar els 1000metres fins a Coll d'orri i coll de l'estaca a partir de aquí,10km de corriols personalment poc ciclables,molt tecnics amb molta pedra i ple d'esbarzers(pero bueno sempre nia que diuen ciclables).creuem un túnel,espectacular on nesesitarem llum(llenterna,mobil).despres mes corriol potser algu mes ciclable,pero força tecnic.torna per pista i carretera a Port vendres, colliure,argeles
Per que.ruta 666?doncs perque vaig voler Fer aquesta ruta per la tarde i sem va Fer fosc,a dins el bosc fent els corriols i treballs per segirlos i en vaig perdre.tot una experiencia,a poder ser per no repetir.ting pensat Fer aquesta ruta amb calma un altre vegada,ara sí de día.jajaja i tornar per rimbau.tot i que els corriols son molt tecnics pel meu nivell sobre la bici!!!!a un atre apunt,no us fieu mai tot el que es penja a wikiloc.que com diría un amic meu el carrega el diable.de aquí tambe route666