BTT - All - Pic dels Moros (IBP: 114 MTB)

Photo ofBTT - All - Pic dels Moros (IBP: 114 MTB) Photo ofBTT - All - Pic dels Moros (IBP: 114 MTB) Photo ofBTT - All - Pic dels Moros (IBP: 114 MTB)

November 1, 2012
September 2012

near All, Catalunya (España)

Pujada al Pic dels Moros venint des de All. Arribem a Puigcerdà per la carretera de la Torre del Remei i continuem fins a UR. Des d'allí la pista ens porta fins a Llivia on iniciem la veritable ascensió.
Inicialment pugem per asfalt fins a Cereja, i des d'allí agafem el camí de Targasona que ens porta fins a la carretera principal.
Sense arribar a Targasona passem per les cases que queden al capdamunt, i és aquí on comença la veritable pujada, al principi moderada i després molt més pendent. Passant el pont pot arribar a prop del 20 per cent.
Arribant a dalt anem pel costat dret per evitar forts pendents, vorejant el pic fins a arribar a la pista que porta fins a ell. La baixada envoltant el Pic dels Moros, molt més còmoda, ens porta de nou a Targasona.
Abans d'arribar a Cereja agafem un desviament per una pista molt recomanable pel camí del Sofre, i que acaba en la pista que ve de Estavar.