Breda-Turó de Montfort-Tornada per GR83 fins Riells-Breda

Photo ofBreda-Turó de Montfort-Tornada per GR83 fins Riells-Breda Photo ofBreda-Turó de Montfort-Tornada per GR83 fins Riells-Breda Photo ofBreda-Turó de Montfort-Tornada per GR83 fins Riells-Breda

May 1, 2024
May 2024

near Breda, Catalunya (España)

Ruta que ens porta fins el Turó de Montfort des de Breda. La podem dividir en dues parts, una de tècnicament accessible per a tothom que és el tram que ens porta desde Breda per carretera fins a Can Tordera on prenem la pista que ens conduirà de pujada fins a l'urbanització de Fogueres, tornem a agafar carretera fins a deixar la urbanització i pista de nou fins a la base del Turó de Montfort, aquí agafem un camí més costerut i brut fins on trobem el rètol informatiu de la Torre de Montfort on millor deixar la bici i fer el darrer trosset a peu fins el cim del turó. Tornem fins al waypoint del GR83... i d'aquí fins a trobar la pista que ens durà fins a Riells tenim la segona part del recorregut molt més tècnic i que hem de fer en alguns punts a peu. Per a qui agradi els corriols tècnics i complicats segur que hi disfruten...Nosaltres ja hem dit que hi tornarem a peu perquè el recorregut és realment bonic i amb molta hombra, fins i tot a l'estiu és recomanable.Un cop arribem a la pista que va de Riells a Santa Fè ja acaben les complicacions i acabem la tornada per carretera.
Tot pujant, a la pista que va de Can Tordera a Fogueres hi ha un trosset marcat amb waypoints (INICI TRIALERA I FI TRIALERA) que és l'únic tros complicat i molt costerut que hi trobem, si es vol esquivar només cal seguir la pista principal i no fer aquest corriol de drecera ja que la pista és més senzilla.