Wikiloc will stop soon for maintenance

Breda-Joanet-Sant Hilari-Ermita Nen Jesús de Praga-Breda

Photo ofBreda-Joanet-Sant Hilari-Ermita Nen Jesús de Praga-Breda Photo ofBreda-Joanet-Sant Hilari-Ermita Nen Jesús de Praga-Breda Photo ofBreda-Joanet-Sant Hilari-Ermita Nen Jesús de Praga-Breda

4 hours one minute
April 9, 2024
April 2024

near Breda, Catalunya (España)

Ruta circular des de Breda passant per:
- Font dels traginers (12.5 km)
- Esglesia Joanet (15.6 km)
- Ermita Nen Jesús de Praga (22.0 km)
- Coll de n'Orri (42.3 km)
Aquesta ruta hem posat que és de BTT però crec que s'hauria de dir mixta ja que gairebé hi ha més carretera que sorra tot i això la pujada fins a Joanet ens fa bufar de valent ja que entre el desnivell i alguns punts que no són fàcils ens compliquen la pujada. Després de Joanet agafem pista enquitranada (hi ha ruta de terra marcada amb fites per si algú es vol complicar més...) que ens porta fins a la carretera de Santa Coloma, ben a prop de Sant Hilari. Un cop entrem al poble, prenem un trencant a mà dreta (està senyalitzat) que en 1'5 km ens durà fins a l' Ermita, on, si el temps acompany gaudirem de molt bones vistes, tant de les Guilleries, el Montseny, la Costa...La tornada la comencem per on hem vingut fins a la carretera i fem pocs metres i ja trobem el trencant cap a Arbúcies, i d'aquí cap a Breda passanat per Coll de N'Orri.