Breda-Hostalric-Pou de Glaç de Buscastell-Castell de Torcafelló (Maçanet)-Breda

Photo ofBreda-Hostalric-Pou de Glaç de Buscastell-Castell de Torcafelló (Maçanet)-Breda Photo ofBreda-Hostalric-Pou de Glaç de Buscastell-Castell de Torcafelló (Maçanet)-Breda Photo ofBreda-Hostalric-Pou de Glaç de Buscastell-Castell de Torcafelló (Maçanet)-Breda

September 11, 2022
September 2022

near Breda, Catalunya (España)

Aquesta excursió ens porta combinant pistes de terra sense cap dificultat tècnica i amb poc desnivell ,només en trobem una mica poc després del Pou de Glaç que s'enfila una mica fins a superar els turons i canviem de vessant i passem cap a la banda de Maçanet. Doncs el que deiem, combinem pistes amb un parell de trossos de carretera que es fan una mica pesats ja que hi ha molt trànsit i no és del tot agradable si no hi estàs acostumat.Aquests trossos de carretera són entre Hostalric i el Pou de Buscastell i a la tornada des de prop del Castell, que agafem carretera per travessar la urbanització de Mas Altaba (aquest tros poc transitat)que ens porta a la carretera que va de Can Bartolí (Tordera) a Hostalric (aquest tros torna a ser transitat). De la ruta val la pena remarcar el Castell de Torcafelló amb unes fantàstiques vistes. També és curiós que seguim en part la Via Augusta (marques Blaves i Grogues).

Castell de Torcafelló

Castell que tenim al costat mateix de Maçanet de la Selva amb bones vistes i molt arreglat.

Petit pont

Aquí ens trobem un rec enfangat que si no ens hi fixem voldrem travessar per l'aigua però a la dreta mateix hi ha un petit corriolet que ens porta al pont-passera per on podem travessar sense problemes.