Bonmatí-Sant Julià del Llor-Sant Climent d'Amer- Sant Pere Sestronques

Photo ofBonmatí-Sant Julià del Llor-Sant Climent d'Amer- Sant Pere Sestronques Photo ofBonmatí-Sant Julià del Llor-Sant Climent d'Amer- Sant Pere Sestronques Photo ofBonmatí-Sant Julià del Llor-Sant Climent d'Amer- Sant Pere Sestronques

December 30, 2023
December 2023

near Bonmatí, Catalunya (España)

Ruta circular per la zona nordest de la Selva, que surt des de Bonmatí i passa per:
- Ermita de Sant Julià del Llor (3.0 km)
- Ermita de Sant Climent d'Amer (9.8 km)
- Pont Vell (15.7 km)
- Pont de Sant Julià (17.1 km)
- Pont sobre la Riera d'Osor (17.8 km)
- Mines del Sant Pare (20.0 km)
- Ermita de Sant Pere Sestronques (23.7 km)
Desprès d'un breu tram pel pla de Bonmatí, de seguida comencem a pujar el turò on hi ha l'ermita de St Julià de Llor. Una bona panoràmica cap a les Guilleries més orientals , la Ribera del Ter i esl cingles de St Roc. Baixem del turò per un corriol que no està indicat , fins a la pista indicada com a BTT20, qeu anirem seguint en sentit invers fins a Anglés. En arribar a la Pera hem d'agafar un camí pedregòs i pendent que puja seguint la tanca de la finca, un tram curt però difícil, on hem posat peu a terra. Entronca amb una pista que ve de ponent, en bones condicions, que anirem seguint fins a St Climent d'Amer. Seguim direcció Amer fins al trencant cap al sud cap a les riberes del Ter. Passat el punt de Sant Julià trenquem a la cruïlla de la Cavorca per anar en direcció Anglès. Travessem la població per agafar un tram de l ruta BTT 23/24 que ens acosta cap a St Amanç sense arribar-hi. Trenquem per Can Migdiada per travessar la C-63 i seguir la pista que esn duu a St Peres Sestronques. Aqui tornem a seguir la BTT23 fins a la via verda del Ter, per on tornem a Bonmatí.