Bonastre - Bonastre

March 3, 2019
March 2019

near Bonastre, Catalunya (España)

Ruta circular que transcorre pels camíns dels voltants del poble de Bonastre.
Sortím des de la mateixa població en direcció al camí de Salomó, al començament la pujada es suau i constant tot i que va guanyar inclinació a mesura que s’arriba a la part alta del turó.
Una vegada dalt, ens trobarem una cruïlla per anar en direcció Salomó o el Pi de Sant Just, agafarem el camí de l’esquerra en direcció al Pi de Sant just i continuarem pujant uns centenars de metres.
A partir d’aqui, comença la baixada en direcció a Salomó, agafarem un trencant que ens trobarem a la dreta i posteriorment al següent trencant agafarem el camí que ens trobem a la dreta d’una subestació feta amb totxo.
Continuarem el recorregut pel voltant dels camps de conreu i vinya de la zona i arribarem a una carretera asfaltada, la qual creuarem i continuarem recte, seguirem aquest camí fins a arribar al camí de Salomó, on podreu o be anar fins a la població que queda a uns 500 metres o be girar a la dreta en direcció a Bonastre.
Una ruta senzilla per poder fer amb nens salvant el obstacle inicial de la pendent.
Realitzada amb un nen de 6 anys.