Bonanova - Collserola - Vallvidrera - Esplugues

May 2, 2013
May 2013

near La Bonanova, Catalunya (España)

L'idea inicial del track era pujar amb un company cap a Collserola ràpidament per l'accés del carrer Bellesguard, pujar fins la torre de Collserola i fer camí cap a Vallvidrera ja que l'idea era investigar la famosa Muratlla Xina.

Aquesta era l'idea, ja que com sempre, ens vam liar haha...

Baixem de Collserola i anem a agafar la carretera que baixa fins a l'estació de FGC a Vallvidrera, obtem per en comptes de baixar per la carretera, creuar-la i anar per una pista forestal del costat, molt frondós i amb un rierol que baixava, molt bé!

El seguim durant menys d'un km fins que arribem a una plaça amb un bar / restaurant (A prop de l'esglèsia) MAL! en Marc, el meu company,ja vol fer cerveseta i entrepà... Total, parem i seguim més tard...

Ha arribat el moment de carregar el track i tirar milles cap a la Muralla Xina, ja havia mirat per on era, i tenia la ruta bastant ficada al cap, i sort d'això, ja que el track no s'havia carregat bé... (2 de cada 3 els carrego malament haha)

Total, anem pujant xino xano per un corriol que hi ha passat el pantà! Molt entretingut tant de pujada com de baixada! A més, amb el fang que hi havia ens va demanar més atenció. Arribem a una carretera i allí ja no sabem cap a on coi tirar....

Parem i pensem què fer, veig a un que surt d'uns matolls amb una d'enduro i el paro un segon per xerrar, m'explica la ruta en què teoria hem de seguir. La frase va ser: "Quan arribis al pi, tomba a l'esquerra" I el moment va ser: OK, hi han com 20 pins...

Bueno.... que hi farem, en Marc estava un xic cansat (ai el entrepà de truita...) i vam tirar recte cap abaix. Un parell de trialeres i corriols, i sortida a Esplugues amb volta per al Camp Nou que hi havia la prèvia del desastrós Barça / Bayern amb 0-3

Al final va quedar una ruta entretinguda (sempre ho és quan coneixes nous camins i no vas sol) tot i que potser un xic curta (Vaig sortir desde poble sec, però el gps el vaig encendre a Bonanova)

Serà qüestió del proper dia arribar a fer la muralla!